Rinnande vatten...om hunden själv får välja ;)

image238
Var på iväg på hundshopping idag...
Det blev en vattenautomat som jag länge suktat över!
Tror att jag vet två fyrfotingar som kommer slurka MASSSSSSSSSSSSSSSSA vatten ikväll =)

Stod en stund och funderade på om jag skulle köpa en Biabed, fanns jätte fina för 379:-
samma färg och sömmar som på min mor och fars soffa....potensiell julklapp??!!

Blev även tuggben, en hundförarmagväska, levergodis, boll på snöre, jobb-vattenskål till Bea och lite mjuka hundgodisar.
Alltid lika roligt att shoppa till vovvarna =)

Åh va skönt, nu är mitt 7nätters pass över!!!
Jag bara längtar til min långledighet v52, då åker Madde med fyrfotingar till Strängnäs.

Igår gick min systerdotter Luciatåg på Dagis, kan man bli mer änglalik??!!!!!
image239
(bildkvaliten är lite dålig tyvärr).


Kommentarer
Postat av: Tessan

Åhh så söt hon är! Shoppa det är alltid lika kul, Idag shoppade jag på mässan och imorgon ska jag shoppa lite till=)..Ha det gött..

2007-12-15 @ 23:14:16
URL: http://nogg.se/bcleo
Postat av: Jenny/Trosan

Vilken underbart söt liten tärna!

2007-12-16 @ 21:22:45
URL: http://www.bosseronn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0