Nyårslöfte

Jag skulle kunna välja att ge enkla löften som att inte;

- stjäla

-Förföra en gift man

- Flytta till Norrland

Men detta är ingen utmaning utan självklarheter så nu kommer

UTMANING 2008
- Rökfritt år
-Tävla freestyle klass 1 och lydnadsklass 2 med Neo (vår)
-Tävla lägre klass spår med Bea (vår)
- Tävla lägre klass spår med Neo (höst)
- Få Neo gk som väktarhund (vår/sommar)
- Få en riktigt bra ekonomi
- Inreda balkongen
- Utnytja mina hantverkskunskaper i hemmet
- Minst en gång i veckan hinna ta mig tid till någon annan träningsform än promenader
- Inte glömma bort mitt sätt att umgås och träna med mina hundar trots att man
  ibland är omgiven om folk som tycker anorlunda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0