kreta....harliga dagar

Mandag idag och det ar femte dan har pa kreta. Flygningen gick bra, anvande nasdroppar sa jag markte ingenting av oronen.
Det ar ganska hoga vager har ca 2m. Igar var det mkt blasigt och mulet annars har vadret varit jatte toppen och varmt.
Maten ar jatte god, druckit en hel del mythos som ar ett grekiskt ol samt Frappe som ar en kall kaffedrink med skummat kaffe, massa baylis och is i mums!!! sedan har man blivit i tvingad en hel del ozo som bjuds hejvilt pa  retaurangerna.

Saknar mina vovvar valdigt mkt, men jag har hallt mig uppdaterad av mina stackars hundvakter som blivit tvugna att avlamna detaljerade rapporter om hur det gar. Ar radd att jag inte kommer kanna igen min lilleman :)

Har inte mojlighet att lagga in bilder forns jag kommer hem, men da kommer ni fa massor att vila ogonen pa, tex nar mamma ligger som en drankt katt pa sin surfingbrada efter att ha svalt en hel del saltvatten...och den oslagbara utsikten over chania fran en mur vi klattra upp pa....

Imorn ar det grekisk afton pa beachen, det ar aven firning av min mamma och pappa som firar att dem vart gifta i 25 ar. Sa ett fortidigt GRATTIS till min mor och far samt ett stort TACK att jag fatt ha bade en mamma och pappa under hela min uppvaxt, jag ar en bland fa som har fatt haft den turen med foralldrar som faktiskt forblir goda vanner trots alla jobbiga stunder.

Ar pa ett internet cafe och skriver detta, snart ar tiden ute sa...have a good time, det har ialla fall jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0