träning och lermonster

Igår var jag inne på västervikstorget i stan och träna Bea och Neo växelvis.
Det gick jätte bra, Neo är inte störningskänslig! Det var passerande dagisbarn, parkarbetare med stor sopmaskin plus övrigt folk och trafik.
Tränade Neo på att sitta uppbunden och fotposition. Första uppbindningspasset körde jag för länge (typ 3min) så Neo lessnade och börja skälla, inge bra! Andra passet hittade jag en bra nivå och slutade i tid.
Körde fotgående med ställande och läggande samt språng march, helt om och svängar med Bea.
Pysslade lite med framförgåendet också, gick jätte bra.

Måste grusa upp hundgården mer, hundarna ser ut som lermonster när dem varit där ett par timmar =/

Längtar så till imorn då lägret börjar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0