då var man 23....eller 20+ som man säger lite fint ;)

Far dukade frukost, choklad och mackor =)

Tänkte dra iväg en sväng med vovvarna till skogs och spåra lite.

Körde spår igår, gick väl sådär. Neo var lite het så han missade vinkeln, man märkte att han registrera vinkeln men hade inte tid att analysera utan hade lite tur och fick vind på leksaken.
Bea slarvade också, hon tyckte spåret  innehöll för mycket vinklar på för kort sträcka;
95199-84
Idag ska jag träna lite spåruuptag med Neo och med bea ska jag  trassla lite i terräng, ska köra en pinnpromenad med också.

Har denna månad testat ett nytt foder (lone star) då jag blev trött på elefantskithögarna som blev av doggyn (dock hade vovvarna bra päls och hull). Kommer nu att byta tillbaka, trodde att Beas plötsliga aptit berodde på kastreringen som gjordes i våras men icke, hon vill ha Doggy extra proffesional. Inte mig imot när det har tre fördelar; svenskt, billigt, mer i säcken.

Avslutar med en mysig bild på vovvarna jag tog i går;


95199-85

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spårade med vovarna idag, blev dock ingen pinnpromenad med Bea.
Bea fick ett långt spår med upptag och många spetsvinklar, hon klarade det super bra!!! Hade lagt en Ulla i slutet, den tog hon och apportera.
Neo fick ett ganska rakt spår på ca 50m med, han fick gå på spåret på två ställen då jag klickade själva upptaget, andra gången märkte jag att han ville spåra vidare som belöning och då fick han det.

Har ätit fläskfile med potatisgratäng och sås, budapeststubbe och druckit ett glas rött.
Har fått jätte fina presenter; sladdlös telefon, mysdress,  boken "hundlekar" och ett par jätte goa mjuka skor. Allt av mina gulliga förälldrar.
Blir firad på Fredag också då det kommer släkt och vänner.


Kommentarer
Postat av: Klibbe-Klabbe

Keep up the good work! :)

2006-11-30 @ 16:31:39
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/kliniker/
Postat av: Lina B

GRATTIS!! (i efterskott) Kram.

2006-12-04 @ 15:16:44
URL: http://www.nogg.se/kiinet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0