lydnadsträning

blev en mörkerprommis med vovvarna i malmby tillsammans med Dayana och hennes goda vän Carro från Gävle efter jobbet.

Körde lite lydnad också på slkk.
Började med platsliggning med Bea, lite pipig men annars gick det bra.
Fortsatte med vänster fotgående, svängar med bakdelskontroll, märkbart stora framsteg på det =)
körde även hopp sitt, inkallning-ställande, inkallning-fart.

Neo körde jag lite finger-engagemang, fick en spontan sido flyttning av bakdelen (mot fotpositionen) sedan jobbade vi lite vidare på det, körde lite gripande hålla fast övning men madde mitt pucko råka klicka två släppanden, men Neo förstod dnabbt mitt misstag och höll kvar efter ett släppande utan klick.

Måste berätta om min kära mor som e jätte förkyld. Faktum är att jag inte sätt henne så här sjuk på läääänge, men någongång måste väl kroppen säga ifrån.
Vilket fall så har hon ont i bihålerna och kan inte böja ner huvudet utan att det sprängs (tydliga tecken på bihåleinfl). Hon fick några tabletter av mig som blivit över sen jag hade bihåleinfl. i november men dem tog slut idag varpå mamma ringer till vårdcentralen och får en tid samma dag. När hon kommer in till läkaren märker hon att läkaren redan hade bestämt sig för att mamma inte skulle få någon medecin och att hon inte va sjuk.
Till saken tillhör att min mor hatar medeciner och biter alltid ihop för sina artroser i knäna och diskbråck och allt vad hon har haft för krämper.
Efter en lång dispyt kunde inte mamma ta mer kränkande ord från kvacksalvaren, reste sig upp och sa;
DRA ÅT HELVETE!!
Stackars mamma, jag håller med henne, den läkaren (och alla andra läkare på våran vårdcentralen för den delen) kan lägga ner sin verksamhet för dem vet inte vad dem pysslar med!!
Dem hinner bara skaka hand så har dem ställt sin diagnos??? är det seriöst?

Nu ska madde krypa till kojs, blev inte många timmars sömn, det var ju sagan om kungen återkomst på dumburken ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på
MQ, Vero Moda eller varför inte Ikea? Eller Ps2?
Helt Gratis!
GratisGenerationen.
Där får du, genom att bli medlem och sen värva andra medlemmar, saker gratis.
Du behöver bara värva 7 stycken så det är inte så svårt heller!
Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

2006-12-27 @ 21:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0