bra och dåliga nyheter...

Börjar med dem bra nyheterna...
Neo körde sitt första uppletande, gjorde en korridor och la en brandslang på ca 30m djup med synretning, han klarade det klockrent!
Bea fick leta efter en 50eurocentare som jag har kvar sen kretaresan. 50m djup, korridor på en oslagen sorkåker, synretning, gick också superbra!! E så fachinerad över dem små nosarna!
Körde lite lydnad med båda två;
Bea: framförgående/framåtsändande, bakdelskotroll och kryp
Neo: fotgående, bakdelskotroll och sitt-stanna kvar.
Neo var lite ofokucerad på fotgåendet, tror jag börjar få till bakdelen-att veta när jag ska klicka, sitt stadgan kunde jag gå bakom honom och ställa mig =)
Börjar lossna med Beas blick, jag börjar lära mig tima när jag ska klicka (efter jag har kastat bollen, då den är i luften) för att inte få någon bakåtförväntan. Har backat i krypet och sitter brevid Bea, tror hon behöver det ett tag till.

Den tråkiga nyheten: Bea är halt på vänster fram, tror jag. Inte blockhalt men hon markerar i gång =(
Jag som just sa här om dagen att det är så skönt att hon inte varit halt på hela hösten.

Var på belgarträff igåri Enköping, det var trevligt!
Lite svårt att hitta dit bara, kom en ½ timme försent för att jag irrade runt i enköping.
Väl framme så var det en underbar gård precis intill vattnet.
Vi fikade sedan körde vi lite allmännlydnad och en naturhinderbana.
Neo fick göra några av grejorna sedan körde vi mycket avslappning imellan (han var den ända valpen).


Kommentarer
Postat av: Lina B

Tråkigt att Bea blivit halt "igen".. Visst hade det blivit bättre när hon vuxit till sej? Hoppas bara inte att det är nåt allvarligt!
Leija hälsar!
Kram.

2006-12-04 @ 15:25:00
URL: http://www.nogg.se/kiinet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0