TiggBea


TiggBea
Ville bara visa hur Bea ser ut när hon tigger chilinötter som är det absolut bästa hon vet.
Ni vet såna gånger man skrattar åt hunden då den tigger nåt man tror att den absolut tycker om och så ger man en smakbit för att ge dem en liten minnesbeta att det faktiskt inte alltid lönar sig att tigga...det var så det gick till med chilinötterna, men någonting gick fel....Bea älskar dem! ;) tji fick jag.
(bilden e tagen i tisdagskväll)

Nu ska jag visa lite bilder från i morse på svarta saker som har invaderat Bea's hundgård...
ally, dudde, fem, fidji


På bilden från vänster: Dudde, Ally, Fem, Fidji.
En kompis till mig från hundutb. är här och hälsar på, hon ska till belgarhelgen i Södertälje och ställa.
Dem två i mitten är hennes egna, dem andra två transporterar hon åt en annan tjej som inte fick plats med alla hundar i egen bil.

bea på vakt

Bea är lite upprörd över inkräktarna men kommer snart på att det är ju jätte skoj att springa på varsin sida av nätet runt hundgården, varv på varv på varv. Slutade räkna efter en stund för jag blev snurrig, kul har dem iaf.

Min vovve åker idag från Norr, ska mötas vid Ungdoms sm i morgon då dem sover en natt halvvägs ner.
Idag ska jag och Frida ut och hitta på nåt bus med hundarna, sedan blir det en sväng till hundsimmet och köpa halsband och koppel samt till granngården och köpa foder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0