Bilder från igår

95199-2295199-2195199-20

Dessa bilder e tagna igår av Maria Blanck (hon har en hemsida om sin bc och cairnterrier... www.hundkojan.nu )
Fotona e tagna på Mälardalens Hundsim, vi var där och hälsade på och fyllde på förådet med klass.
På bild 1 och 2 jagar Neo plast som suttit runt en pall hundmat som precis levererats till hundsimmet.
Neo hade super kul med plasten.

Neo sov i sin hundkoja i natt med sin snuttefilt, vakna vid 4 och gick ut och kissade sen sov han i min säng till ½8 då vi gick upp.

Rasmus följde med idag på promenad igen, sedan lekte dem i mammas rabatt. Tror Rasmus är världens coolaste katt.

Lät Bea och Neo vara tillsammans i hundgården medans jag käka frukost hos mamma, jklar vilka röstresurser!

Idag ska vi bara softa och mysa här hemma, åker nog och spårar en stund ikväll och badar.

Juste...vägde Neo på hundsimmet...7kg.

Köpte en ny spårlina till Bea och en miniplastapport till Neo.

Måste bara tillägga ett stort tack till alla lyckönskningar jag fått i min gb!


Kommentarer
Postat av: Anna

Lille Neo var ju en cool kille! Ser fram emot att se honom i träning sedan!

2006-08-10 @ 20:31:40
URL: http://www.malardalenshundcenter.se
Postat av: Maria Blanck

En mycket härlig och fin kille du fått hem ;0)!

Det ska bli kul att få träna tillsammans... och jag ska börja läsa sökboken, jag lovar!

Lägger din adress under våra länkar.

2006-08-10 @ 21:03:00
URL: http://www.hundkojan.nu
Postat av: A-J

Hej igen!
Han ser ut som en liten tuffing, Neo! Där har du nog fått nåt att jobba med! :o)
Lite lustigt att du skrev om colliedamerna från Piteå i gästboken, jag pratade nämligen med Viola i går, det är hon som har Krossa's pappa, Atlas. Då berättade hon att hon träffat en jättegullig tjej i Piteå som visste vem jag och mina hundar var, jag kom rätt snabbt på att det måste vara du när hon sa att du hade en schäfer & en mallevalp. Jag känner inte så många fler som har det... :oD Vad tyckte du om Atlas? Både ståtlig & trevlig eller hur?! Jag kommer att träffa Viola igen nästa helg, d v s om jag får nån hundvakt till Cobra. Vi har nämligen den årliga colliespecialen i Bureå då, och jag ska ställa Krossa. Håll en tumme att hon åtminstone får en etta! Hon brukar vara så mycket grövre än de andra små dockesöta tikarna så hon hamnar inte så högt i skalan s a s. Däremot rör hon sig bra så hon kan plocka lite poäng på det. Vi får väl se som sagt, om jag ö h t kan åka. Fortsatt lycka till med dina vovvar!
Kram A-J

2006-08-11 @ 12:58:14
URL: http://www.collie-nightairys.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0