Lite lyx

Känns lite lyx att bara jobba två nätter..fast de kommer kännas i plånboken :/

Idag kom bilskatten. La märke till en ny liten fin avgift dem har lyckats skapa;
"Registeravgift". Jag betalar alltså särskilt för att stå med i ett register som jag är tvungen att stå med i. Surt!

Av att en vän berättade i förbigående om EC=blöjfri bebis blev jag nyfiken och läste mer om det. Wow, vilket heltidsjobb!! Nog för att jag har lärt mig att se på hundarna när dem är nödiga men dem känns som väldigt mycket mer tydliga i att säga till. En intressant tanke i alla fall. Nåja...kanske vore en utmaning den dan man skaffar barn.

Sista natten sedan ledig fyra nätter..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0