Semestern i full gång..

Första natten på semesteräventyret tillbringades i Gränna. Riktigt trevlig stad!
På Grännas hamnkrog avnjöts en lax och skaldjursbuffé, jisses va vi åt..


I ett försök att hålla oss kultiverade gick vi Rottlestigen i Gränna





Neo gillar semester!


Linus och Amie gillar också semester!





Sedan bar det av till Elmia på jaktmässa. Hann inte att vara där så många timmar tyvärr men
lite pengar hann att slösas bort på goa viltkorvar och en andatrapp till Emmaslemmisen.
Emma gjorde sin första vattenapportering av dummie på tiden 1,23min.
Neo gjorde samma moment på 0,56 sek (vinnaren hade 0,48min) dock så förlorades mycket tid på att Neo skakade av sig vatten en meter innnan mål.

Årets första dopp blev på lördagen 4juni...






På kvällen var det studentfest hos grannarna, jag och Emma hade samma tema:svartvitt


På lördagen var även Hilda och Hagbard på besök...

Nybadad Hilda


"Nej, jag vill inte bada!" säger Hagbard


"Yihoo, här kommer jag!" säger Hagbard i täten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0