Huggorm

Ute och går med ett gäng hundar i Ursvik och kommer fram till igelbäcken. Tänkte att hundarna skulle få dricka lite och säger till Neo att han kan gå ner på ett ställe och pekar var han kan gå ner. Precis när han hoppar ner där får jag se att han landar och blir stående på denna huggorm, som tur är låg den och dåsade och kunde inte attackera.
Jag skrek hysteriskt, Neo fattade ingenting tills jag samlade mig och fick till ett "KOM" ur käften.
Han klarade sig från bett men HUWA!!!! vad nära!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh så bra!! Läskigt med dessa huggisar.

2011-07-06 @ 13:49:18
Postat av: Ninz

Wooaaaoooo det var en riktig baddare också! Tur det gick bra :)

2011-07-06 @ 15:57:48
URL: http://www.ninz.se
Postat av: Tessan

fy bubblan..Ja det är sjukt mkt orm i Ursvik. Tycker man borde göra nåt åt det när dom är så många. Flytta ett par stycken???

2011-07-07 @ 14:03:00
URL: http://fallans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0