Hemma på vår gata i stan...

Är vi insnöade.
Det finns dock några som finner detta ganska kul...








Oj, vad kommer uppfödaren säga när han får se att jag gjort Emma till kampcocker ;)


Snöstrutsen Hilda


Emma laddar för snöbollskrig

--------------------------------------------------------------------------------
Igår blev det lite lydnad inomhus.
Neo klarade att krypa jätte fint tre meter till mig (som en inkallning fast kryp)
Vi körde lite fotgående på stolar och kryp under stolar som en bana.
Lite fjärrdirrigering, såg jätte fint ut!

Fick testa att gå fot med kollegans malle Casper, riktigt coolt att gå med en annan hund!

Det fanns en spegel i rummet.
Körde lite fotgående med Emma och fick till bra höger svängar med hjälp av spegeln =)


Hilda och Neo fick sig ett dragpass på 8,5km, det gick riktigt långsamt...kan bero på snöyran och vinden som var.
Det blåste så att jag var tvungen att köra med solglasögon för att kunna se något, problemet blev bara att dem imma igen när det gick för sakta. Körde runt på 32min (1km/4min).


Kommentarer
Postat av: Annica

jösses vad snöig emma är på korten. Hur mycket snö har ni fått?

2011-02-11 @ 18:03:25
URL: http://kymcanis.n.nu
Postat av: Josse och Buster

Hahahaha, jäklar va mkt snöbollar hon får! Nya bilder på valpen på min blogg, men tyvärr får jag inte filmerna att funka :( Nått fel e det, ska försöka få bukt med de. Ha´t bra så länge :)

2011-02-11 @ 23:43:37
URL: http://yennaochbuster.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0