Många tankar snurrar...

Alla tankar går till den vakt och arbetskollega som i natt blivit utsatt för gatuvåldet som härjar i gbg.
Tackar min lyckliga stjärna att jag flyttade därifrån innan det var för sent.
När ska samhället ta sitt ansvar? Hur mycket ska kriminalitet och gatuvåldet få regera i gbg innan
det tas på allvar eller för all del stockholm och malmö som också är hårt drabbat? Hur länge till ska vi skydda alla gangsters här i Sverige? Vill vi ha det som i Italien med maffia
som härjar fritt? Hur många ska få sätta livet till? Är det okej att folk inte längre vågar gå till affärn och handla?
Är det okej att skicka ensamma vakter till platser som inte polisen åker mindre än en piketbuss?
Jag är arg, jag är orolig...var är vi på väg?? Arma Sverige fosterland.

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.593134-ran-brander-och-stenkastning-i-backa

Kommentarer
Postat av: Glimz

Du har mina fulla sympatier! Vad i hela friden är det som händer?! Ta hand om dig där ute vännen, det finns bara en Madde = DU! Helt rätt Totte+Emma=SAAAANT asg

2011-04-05 @ 18:43:34
URL: http://ninz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0