Sök

Jag ville ju verkligen komma ihåg vad Neo gjorde på söket idag men minnet är kort.
Var det 7 eller 9 slag?
Hur många skick gick bra?

Vilket fall så tror jag det blev ca 7 slag, ca 100m, 3 figgar.
Första skicket strulade han på och ville springa ut till några japaner som var ute och promenerade i vår sökbana.
Skickade om honom två gånger, andra omskicket gick han fint men missade figgen trots att han bara var någon meter i från, det gör mig dock inget, det är vindens fel.

Efter detta blev det 2 tomslag som gick bra.
Ett tomslag till som strulade lite, räckte dock att jag sa UT så rätta han in sig, han plockade sedan en figge på andra sidan.
Skällde bra tills jag kom fram.
Var närgången på figge, hoppade på figge och skällde i örat med det gälla tjusiga skallet.
Transporten in var bra.

Fick direkt efter träff på nästa skick.
Skällde bra men var närgången, transport var bra.
Stackars figge fick nästan tinitus.

Avslutade med tomslag.

Hade en del startskall, måste jobba på.
Gjorde ett par flyings vilket han gjorde klockrent! (då slapp jag startskall)
Kladdet på figgarna måste också bort, ska göra upp en ordentlig plan för det till nästa gång.
Att han sprang för grunt och framåt försvann succsesivt med skicken så det tror jag inte blir några problem.

Är stolt.
Med tanke på att vi i snitt kör sök 1gång/månad så kan jag inte annat än va nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0