Livet är hemskt..

..när man är förkyld.
Själen vill ha stimulans medans kroppen säger; GÅ OCH LÄGG DIG!!!
Inte så lätt när man har jobb, hund och bil på verkstad som ska hämtas, tvätten ska tvättas, måste handla mat, städa lägenheten samt städa hyrbilen.
Jag vet att det bara kommer kännas värre när jag vaknar så jag väntar in i det sista med att
gå och lägga mig, dock håller ögonen på att trilla ihop.
Måtte detta vara snabbt överstökat för jag har inte varken tid eller lust, så många måsten och så mycket vilja!!


Kommentarer
Postat av: Dayana o Lex

Håller med! Livet suger när man är förskyld! hoppas du kryar på dig snart :)

Hjert asg vilket skitbra namn på en hund!! me like!



Kram på dig! :)

2010-02-01 @ 19:53:38
Postat av: Frida

Hoppas du blir bättre snart...

Vi ses i helgen, då får du INTE vara sjuk jag vill intebli sjuk... =),

2010-02-02 @ 13:10:12
Postat av: Helen

Krya på dig!

2010-02-02 @ 19:53:01
URL: http://home.swipnet.net/malle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0