lucka 11

Första (och enda) gången jag rymde hemmifrån var när jag var 13år.
Det var jag, Nina och Rasmus (min dåvarande pojkvänn). Vi var borta i 14timmar.
Började äventyret med att "planka" oss in till stan vid 10 tiden på förmiddagen. Där gjorde vi oss hemmastadda bland tåglinjerna, hälsade på Rasmus mormor, fönstershoppade, satt i trappuppgångar och fikade på "plattan" (gratis fika för hemlösa och vi uppfattade oss redan som det). När klockan var 00 på natten kom min far och hämtade oss i gamla stan. Tokigt!
Har fotodokument kvar sedan denna dag.

Kommentarer
Postat av: Glimz

Madde?! Inte rymma så där, det gör ingen glad, skapar bara oro :( Men nu är ordningen återställd :D

2010-12-12 @ 19:09:07
URL: http://ninz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0