spårtävling

Den lilla mallefjanten började spåret så fint och plocka 4pinnar obekymrat men en bit efter 4e pinnen på en raksträcka valde han att svänga av uppför en stenig skogsbacke (borde i ju för sig förstått att spåret inte gått så).
Det tog för långt tid innan jag kunde läsa av att han var vilsen i pannkakan, började gå tillbaka men det tog för lång tid.
Så det hela sluta med 4pinnar =( och hemfärd.

Det som känns mest tråkigt är att alla stod och tala om hur svårt det är att komma med, min spårläggare berättade att hon anmält sig till 10 tävlingar och inte kommit med på nån. Innan jag åkte sa hon "Vi syns väl om något år på någon lägre spårtävling", hon menade att det skulle ta sådan tid.
Hade himla tur som kom med på denna, vilket är den första jag anmäler till.
Kommer väl tyvärr dröja innan man kan få en ny chans.

Kommentarer
Postat av: marie å ayla

Men neeeej vad synd! Jag ska lägga ett superspår åt Neo och han SKA ta alla pinnar och gå rätt i spåret!!! Hörs imorgon. Kramisar

2008-05-18 @ 22:46:01
URL: http://wwaglaiasayla.se.nu
Postat av: Elin

Äsch vad synd!!! Det verkar mkt svårare att komma med däruppe.. här kommer man med på 2/3 nästan nu. Ta nya tag och anäl till ett gäng! kramar

2008-05-19 @ 00:47:33
Postat av: Malin

Jag har kommit med på varenda spårtävling jag har anmällt Taggen till i alla fall så ni kommer säkert med på en snat igen :-)
Nästa gång går det vägen!

2008-05-19 @ 13:53:07
URL: http://bruksras.se
Postat av: Helen

Synd! Jag som höll tummarna för er! Bättre lycka nästa gång!

2008-05-19 @ 14:28:57
URL: http://home.swipnet.se/malle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0