schema för att slippa få spunk ;=)

Alternativ motion där man inte använder hälar....
cykla och simma.
Simma blir svårt när jag har tejpade fötter...men jag ska försöka få tid till sjukgymnasten någon dag i nästa vecka så att det passar att gå och simma precis innan, eventuellt Onsdag.

Då ser schemat ut som följer:
Lördag: Köpa skor och ny slag till cykeln
Söndag: cykla med hundarna, köra skydd..bra sport...matte passiv,hund och figge aktiv =)
Måndag: Sj.gymn (hinner inte simma innan, simhallen öppnar sent)
Tisdag:cykla med hundarna
Onsdag: simma+sj.gymn
Torsdag: cykla med hundarna
Fredag:simma+sj.gymn

Nästa helg hoppas jag att jag kan börja belasta fötterna smått genom att gå på mjuka sviktande underlag.

Hehe, lär få träningsvärk när jag använder helt andra muskler än vad jag är van vid =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0