valborg i bilder...

På promenad vid Keillers damm, jag neo och systeryster...

HÄR KOMMER JAG!!!!
Så snabb att jag knappt fastnar på bild
efter mycket funderande hur jag skulle komma åt pinnen så återstod bara alternativet...simmasjögräs...mummma!
hmm, hur ska jag komma åt den där konstiga grå saken i vattnet som bara oförskämt stannar kvar trots att jag skällt ut den...
Gillar inte riktigt att vara blöt....
...då kör vi bodyshaking!
image178
Hörrö där ute, försvinn då din gråa tråkiga stilla sak!

På kvällen...

Neo åker spårvagn för första gången i sitt liv, läskigt men ganska roligt!
Madde och Neo i slottsparken
Hanna och Neo i slottsparken

image183
Majelden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0