Oj

en vecka har gått utan bloggande...
fullt upp!!!

En kort uppdatering

Har i veckan kört mina första egna pass, riktigt spännanade, några nybörjartabbar och en punktering.
Tränat en del på tjänstehundsklubben.
Åkte iväg i Lördags med Therese och Alfred och körde ett spår (blev ett bergsspår som legat en timme)
är super nöjd, Neo har verkligen befäst både spår och föremål. Nu gäller det bara att peta vidare lite i nogrannhet och sen börja jobba med uthållighet i takt med att jag börjar motionera honom mera.

Igår var jag på firmafest, spela laserdooom (hamna på plussidan=huvudsaken) vilket va superduper roligt!!!
Åt och drack jätte gott, måste skryta och säga att jag verkar ha fått väldigt trevliga arbetskamrater =)
Hitta en annons på vovve.net om hundvakt så Neo fick vara hos en kvinna med två tikar som han tyckte var jätte mysiga lördkväll-sönd-kväll. Det hade gått superbra och jag tror det är nyttigt för Neo att stifta nya bekantskaper utan matte ibland då vi lever med varandra så tätt inpå.

Hann att sova 4timmar lörd.natt innan jag skulle gå på en introduktionsdag på företaget, det kom upp mkt intressanta ämnen, tyvärr var jag lite sliten så jag såg väl inte så jätte engagerad ut men det var mest info som är bra att ha hört, inte som har betydelse i praktiken (mer än självklarheter såsom tex. att hålla kvalie till kunden).

Imorn ska det bli lite rutin på saker igen, äta och träna och promenera ordenligt!

Just det....måste berätta om min förlust.....av 5kg fett!!!
Har gått ner typ 5kg vilket resulterar i att jag håller på att tappa alla mina brallor, fattas 10cm midja.
Detta innebär då jag efter noga övervägande inte tänker köpa 5 franska chokladtårter att jag kommer få gå som en lodare ett tag i mysbyxor (dem sitter iaf någurlunda) tills jag får råd att börja bygga upp en ny garderob.
Tänkte vara lite smidig och se vad jag landar i vikt också så detta inte bara är en tillfällig nedgång pga ändrad livsstil med nattjobb. Roligt men dyrt ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej hopp.. låter som du haft en bra men lite jobbig vecka :D.. 5 kg.. det var starkt jobbat på så kort tid. kramar

2007-05-22 @ 14:41:22
URL: http://eloz.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0