mörker uppletande

Så här på hösten blir ju automatiskt en störning till...mörkret!
Idag blev det uppletande i mörker.
För Neos del blev det två skick på sorkåker (man tager det man haver) föremålet var en ankapanka.
Båda skicken gjorde jag i korridorer ca 2m bred 50 m djup med "synretning".
Han e en liten guldklimp min lilla Neo, rasande fart ut och ännu högre fart in och hoppar skit lycklig upp i mattes famn och säger; TITTA MATTE, JAG HITTADE DEN ÅT OSS!!! Man blir så rörd över hams lycka och framför allt att han vill dela den med mig.
Det äldre charmtrollet fick leta efter Neos kretadrake, 50m djup och korridor på 2m bred med "synretning".
Hon kommer i rasande fart för att sedan tvärnita två meter ifrån och säga; TITTA MATTE VAD JAG HITTADE, OCH DEN ÄR BARA MIIIIIN!!! hon ruska lyckligt den stackars draken och bar den precis som Neo med sin ankapanka hela vägen hem.

Har fått fotona från Dayana, jätte fina...har ett par favvoriter...

95199-9195199-90

Har itne fått alla bilder, finns en jätte häftig kvar på Bea när hon är i luften =)
to be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0