dagarna räcker inte till att blogga...

det blir mer och mer glapp imellan bloggningen, detta betyder inte att mina hundar fått någon julvila!
Nejdå, vi går väl lite på lågvarv, mycket jobb inför jul och trött är man av mörkret, men det pysslas på i hallen med kontakt och plockövningar som står högt på träningsprioriteten för lilleman.
Bea kör jag också lite slipning på apporteringen med, samt engagemang (fria beteenden).
Kör även lite spår och annat smått och gott.

Igår var jag på willys parkering och körde ett hårt spår med Bea, fyra apporter.
Hon tyckte det var svårt men hon greja det bra med några ordentliga slag vid vinklarna och en hel del fundering så kamma hon hem 3/4 apporter.
Neo körde jag lite hålla fast övningar med, fick till en jätte bra då han riktigt hade grepp och jag kunde dra imot =)

Ikväll har vi varit ute och gått en promenad med Dayana och Lexus, jätte mysigt var det med den vita fluffiga snön på marken. Blev nockad på näsan av Neo, då låg han verkligen på minus sidan vill jag lova!!
Nu är det house, tänkte träna lite i psuerna, perfekta pass tidsmässigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0