Emmas platsliggning

Var på tjh träning i morse och regnet det bara öste ner



Nåja det jag ville berätta var om min enastående cockerspaniel Emma som låg platsliggning i 5min med skott.
Hon satte sig upp en gång då hon trodde att jag glömt bort henne för att jag pratade med "tl" som tänkte avsluta platsliggningen då han inte visste att det skulle skjutas.
Då skotten kom var Emma uppmärksam men låg fint och tryggt.
Min fina Neo som låg brevid utrstrålade mkt trygghet, på andra sidan låg en rottweiler som reste sig flera gånger.
Var lite orolig för hur det skulle funka då hon har en oehörd förväntan på skott i jakten men nu är jag bara grymt stolt över min bästaste spaniel!!

Kommentarer
Postat av: Ninz

Hon är enastående ni fina lilla Emma! Men jag är inte förvånad, hon har också världens bästa matte!!

Sv; Japp, jag klurade och fixade å kanske börjar det komma lite ljus ur tunneln :)

2011-09-14 @ 17:43:52
URL: http://www.ninz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0