Trötta hjältar stupade i säng tidigt igår....

Trötta hjältar stupade i säng tidigt igår. Varan sträcka började med att linan krokade loss så jag fick hålla den i handen i brant nedförsbacke, för att sedan kunna kroka på. Nåja, jag stod på benen. Efter detta följdes 7km älvkörning i motvind och snömådd. Hundarna saktade ner till trav efter halva sträckan, det tog på dem. Hade lite strul i slutet när två skotrar skulle förbi. Vi klarade oss in i växeln på ca 41min. Alla i laget kämpade väl i snömådden och vi har placerat oss 24a av 31ekipage. Idag kör vi järnet! Jag kommer inte att åka men står på första parkett och hejjar på vårat lag studiefrämjandets dragkrafter.


Kommentarer
Postat av: marie å ayla

Fan va kul Madde att ni gjorde det!!! grattis till debuten...... kram på er

2011-03-22 @ 00:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0