6km förenat med livsfara

Idag höll jag på att slå ihjäl mig.
Föret var isigt och buckligt med andra ord svårstyrt.
Höll mig på ett elljusspår som var hyfsat kuperat.
Hilda var gasad så det hette duga!! Neo också men dämpa sig då jag vurpa, men inte Hilda...hon hade bara siktet inställt på målgång och resonerade att skidåkarna var i vägen och kunde gott flytta på sig när hon kom, fick slänga mig i en snödriva vid ett tillfälle då hon inte hade lust av svänga vänster vid omkörning utan tänkte springa rakt in. Hehe, det där med styrningen måste vi få in även fast det är en bisak ;)
Vi körde på ca 20min, mina vurpor sinkade oss med säkert 7min så jag är nöjd, det kommer bli kanon när vi är samkörda och klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0