ont

Neo blev undersökt igår av en hundfysioterapeut.
Visade sig att han har jätte ont i bröstryggen och höger bog i båda triseps och biseps.
Dessutom knakar det i tåleder bak.
Nu gäller 5 saker:
*Promenad i skritt med nomesele på
*Täcke på i ca 15min efter varje promenad
*Fodertillskott
*Lymfmassage (som bara stimulerar blodomlopp, inte knäda) morgon och kväll
*Ingen träning, sök eller skydd

Till något helt annat...såg det nya pogrammet Välkommen åter och har lärt mig en hel del om mitt yrke, Babben är min nya yrkesförebild!
Igår lärde hon mig två saker:
*Var misstänksam mot alla, till och med dem som ser ut som butikspersonal kan vara utklädda
*Sjung staing alive när du gör HLR så får du in bra rytm


Kommentarer
Postat av: Sandra & Lura

Brukar vara här inne och läsa ibland men nu måste jag kommentera också.

Vad tråkigt att läsa att han har haft ont, vet hur konstigt det känns att få veta att dom har ont.



// Sandra

2010-10-01 @ 20:45:12
URL: http://Lura.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0