Förkovring

Kent Svartberg har kommit ut med en ny bok..."Bra relation"
Måste-ha-begäret kryper i hela kroppen!!!

Har en hel önskelista med bara hundböcker till min bokhylla...

1 Bra relation /Kenth Svartberg
2 Nya Kontaktkontraktet /Eva Bodfält
3 Skjut inte hunden /Karin Prayor
4 Hunden människan relationen /Kerstin Malm
5 Mentalitetsboken /Ingalill och Curt blixt, Kenth Svartberg
6 Ut och lek med din hund /Åsa Tova Bergh

Dem två första beställda, kunde inte låta bli!
Är ju upplärd genom sbk enligt TSB-modellen och kontaktkontraktet är en bok jag
tidigare lånat på biblioteket och sträcktläst vid mer än en tidpunkt.
Nu ska dem pryda hyllan =)

Vad är era favoritböcker i hundhyllan?

Kommentarer
Postat av: Glimz

Vi vänder på det, vad är det för böcker jag inte har? Jo, punkt: 1.3.4.6 Sen har jag nog rubb som stubb :)

2010-07-22 @ 23:30:19
URL: http://ninz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0