valle palle

Efter mycket funderande fram och tillbaka har jag bestämt mig för att vänta något år till att skaffa valp.
Det var inte lätt att avstå av flera orsaker;
Oj vilken uppfödare! Så nogrann med sin avel, valpskötsel och att hålla nyfikna valpintressanter uppdaterade.
Tänk att ha en uppfödare som bryr sig, bjuder in till kennelläger och uppmuntrar när det går bra.
Den andra största orsaken är att jag tror det kommer bli en väääldigt trevlig kull, det är en magkänsla jag har.
Vilket fall kommer jag att följa kullen genom bloggen och hoppas på att valpköparna är lika flitiga att uppdatera om sina hundar, ska bli jätte spännande. Lindjax H-kull

Nu tänker alla, du är galen människa...KÖP!
Dock så vill jag känna att det är 100% i tiden, och så känns det inte riktigt nu.
Behöver denna sässong på mig att satsa allt på tävlingsbanan med Neo.
Hade också varit gött att få en egen lägenhet också innan man utökar familjen.
Jag vet nu också att det finns lösningar inom räckhåll ifall det händer något med Neo så att han inte är arbetsför.
När jag väl skaffar en valp så vill jag kunna ge den allt.

Kommentarer
Postat av: erica

Klooookt val tjejen!!!

Bra att du lyssnar å vad jag säger till dig ;) hihi



Som sagt, bra beslut!



Kramelikram

/vård kolli

2010-02-17 @ 20:52:12
Postat av: svar till vårdkollit

nähe, här lyssnas inte på någon.

Kom fram till det helt själv =)

2010-02-18 @ 05:47:19
Postat av: Glimz

Du är oerhört klok!!

2010-02-18 @ 20:27:59
URL: http://www.ninz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0