Utekväll

På kvällen var vi 18 personer som träffades och åt gott på mitt initiativ då jag blev yttligare ett år äldre på Söndagen, så man kan säga att vi fira in mig vid tolvslaget.
Tack allihopa som var med, jag hade en fantastiskt rolig kväll!! Här är lite bilder från det (med min nikon coolpix)


Hela sällskapet på Hardrock café


En livsfarlig drink som Tessan och min far kokade ihop tillsammans med bartendern


Vissa klarar inte spriten så bra...


Andra märks det inte alls på ;=)


Den gick inte av för hacker...det vill jag lova!!

Avslutade kvällen på Dublineer, riktigt trevligt ställe med massa fint att vila ögonen på kors och tvärs ;=)



Kommentarer
Postat av: Glimz

GRATTIS på födelsedagen i efter skott hipp hipp hurra hurra hurra hurra :D :D :D :D

2009-11-24 @ 21:41:08
URL: http://www.ninz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0