2 bra 2dåliga

Blir inte så mycket skrivande när man jobbar och sliter, man hinner inte mycket mer då.

Har två roliga nyheter att förtälja...

Nr 1. Madde har köpt en kamera på fotomässan i Fredags. Den heter Sony A-550 och jag tror vi kommer trivas bra tillsammans!

Nr 2. Kom med på tävlingen den 29e nov, 32 anmälda, 11 kom med, jag inräknad =)
Nöter framåtsändande för fullt med mina snälla kollegor på jobbet som ställer upp som grupp.

Sedan kommer dem två tråkiga...

Nr 1. Fick parkeringsböter på mässan á 550kr, vill inte disskutera saken, tyck bara en smula synd om mig!!

Nr 2. Höstmörkret börjar sänka mig!! Jag känner mig så tung och lider av att inte hinna se dagsljus.
Måtte det bli sommar snart!



Första fotot med nya kameran, läskigt vad bra den fångar alla detaljer såsom hundhåren.
ISO 800 i mörk lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Glimz

Grattis till din nya fina kamera & vilken fin bild det blev med den! Å du har så rätt, att rensa garderoben var nog det mest korkade jag givit mig in på, på länge, oerhört idiotiskt :( Men det blir bra när jag blir klar, när jag nu blir det......suck

2009-11-15 @ 18:45:55
URL: http://www.ninz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0