utslagna

Nu ligger vi här som tre dösillar utslagna med all rätt!
Det var inte riktigt meningen att det skulle bli så långt, det hela började med ett par km bort till en grusgrop
där jag lät en hund i taget få springa upp och ner för grustaget i ca 10min vardera.
Efter det tänkte jag gå en liten runda och vips hamnade jag på en motionsled som var på 1mil.
Totalt blev det ca 1,2mil plus träningen i grustaget.
Riktigt mysigt var det i alla fall och dem fyrfota verkade uppskatta det högt.

Har varit och hämtat upp 50kg hundmat så nu har vi så det räcker ett tag =)
Blev en påse med Godax också (1kg blandade godsaker såsom öron, strupe, knorrar m.m.
måste ju skämma bort dem lite.

Hittade en fästing på Neo idag, andra för i år så nu måste jag införskaffa fästingmedel, det är hög tid för det!
Sixten är lite svårare och se på för att han är mestadels svart.

Sixten till matte:
I natt gjorde jag ett genombrott... gick ner för en spiralgallertrappa!
Konstigt var det men det var lika bra att få det överstökat för kärringen gav sig ingalunda.
Jag och Neo har blivit som brorsor, vi ligger och brottas på golvet utan att bli osams, så duktiga så!
Klart jag far med kennelmamma en sväng upp till Norrland och hälsa på mormor när tillfälle bjuds...borta bra men hemma i Sundsvall bäst ;O)

Kommentarer
Postat av: Sixtens mormor

Ja, det är bara att höra av sg om du kommer..jag bjuder på mat til åde hund och Matte!

2009-05-04 @ 22:10:49
Postat av: Lina

Tjohoo! 1-1 till Sixten och spiraltrappan!



2009-05-06 @ 16:43:22
URL: http://minimum.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0