tränoholic

Har hittat en superduper belöning till Sixten....Mjukost med baconsmak, han går som en liten klocka i fotgåendet =)
Tror att det kommer vara en utmärkt belöning i spåret också.

Tränat budföring med Neo i natt med skytt (kollega stod på mitten av sträckan och skrek "pang", funkade jätte bra).
Nu börjar han få in inbromsningen, dvs han springer inte förbi med hjälp av väggar vid några skicken.
Därimot så har han startskall, tips på hur jag ska träna bort det?? Slå mig en signal!!

Amält mig till tävling, lkl spår på Neos födelsedag och Sveriges nationaldag...måste väl vara ett gott omen =)


Kommentarer
Postat av: Glimz

Lyllo dig Madde som kan vara ute och tävla! Håller alla tummar för dig & Neo, det kommer att gå jätte bra. Han är verkligen en super härlig hund!! Du som jobbar med Sandra, vi skulle väl kunna samla ihop oss någon dag (helg) & träna tillsammans? Tänk nu på att jag har en rottis & dem är INTE snabba! Men hon är snabb för att vara en råtta asg något kvickare än en snigel ha ha ha

Ha det bäst! Hoppas vi träffs snart -Ninz

2009-05-12 @ 22:04:22
URL: http://www.ninz.se
Postat av: Ullis

Sixten äter allt som går att svälja, haahhah

2009-05-14 @ 00:03:07
Postat av: Ramona

madde! prova ge neo lite av sixtens mjukost, så han får varva ner lite, innan du skickar honom..

2009-05-14 @ 15:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0