KLOTEN here we come

Igår blev en lugn dag med bus och lek på landet i Strängnäs, riktigt skönt tyckte alla tre!

Idag blev det saccovagnskörning til Stockholmsavdelningen fram o tillbaka, ca 5-7km.
På vägen hem var det oväder och hagel, inte så behagligt för varken mig eller mina fyrfota vänner, men jag är mycket stolt över dem som kämpade på ändå!
På Kista blev det lydnadsträning med båda två...
Neo kördes igenom i fotgående vilket var jätte fint!
Framåtsändandet börjar sitta riktigt bra nu efter tips från Elin, tusen tack =)
ställandet i inkallningen var som bortblåst, det bara att konstatera...en färskvara, måste vi lägga lite fokus på.
Sixten fick en platsliggning och körde en heeel del fotgående och nu har jag fått lite balans på utförandet och belöningssätt =)

Imorgonbitti bär det av på minisemester och som alltid...i hundens tecken =)
4 dagar, 25 mil bort utan internet, därav inget bloggande på några dagar...
men ha förtröstan, ett långt blogginlägg om alla våra äventyr kommer på Söndag.
Ha det så gött allihopa tills dess...

Kommentarer
Postat av: Elin

hellu bejb.. shit vad grymt med saccovagna. Synd att Nixa är rädd för den haha. :D kramar

2009-05-07 @ 10:15:10
Postat av: Ann E

Du får hojta till när du behöver draghjälp, då har nog Zeke hunnit återhämta sig helt efter ormbettet.

2009-05-08 @ 16:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0