finns det något osmidigare än en schäfer?

På den halvtimmen vi hunnit varit hemma har Sixten hunnit;
A slaskat ner parkettgolvet
B hällt ut sin mat på parkettgolvet
C nästan rivit ner en bärbardator och ett mjölkglas på golvet (Madde gjorde en snygg räddning)

Någon schäferägare som känner igen sig?
Nu är det iaf dags för sängen innan lägenheten är riven totalt ;O)


Vadå, jag klumpig?

Dagen fortsatte ungefär så här...
D vält ut vattenskål över mina byxor
E trasslat in sig totalt i koppel x antal gånger
F kissat på sitt eget framben
G trasslat in spårlinan i minst 100 träd/buskar i ett försök att ta sig fram i ett spår i galopp

Var iväg en sväng till Järfälla.
La ett för krånglat spår till Sixten som Neo fick lösa upp (det var smålänningen som flög i mig...snål om pinnar), det
gick bra iaf, Neo hittade dem pinnarna som låg efter allt virrvarr som jag och Sixten gått och hittade en pinne+slut.
Han fick jobba, det vill jag lova!
Blev ett uppletande med 4 saker i en 7m bred korridor, han var superduktig där!


Titta mamma jag hitta en pinne!

Sixten fick ett nytt spår, rakt ca 150m med tre pinnar, det gick jätte bra.
Han hade lugnat sig lite och då gick det bättre att jobba med näsan.


Kommentarer
Postat av: Lina

Man kan inte göra annat än att ÄLSKA nosbilder! :D



Jo, precis som ett avsnitt av Lost så är det många ojojoj-ögonblick just nu.. :)



Kram/norr

2009-05-19 @ 21:42:43
URL: http://minimum.webblogg.se/
Postat av: emelie

haha lillklumpen joo nog kanner ja i gen mig lite iaf haha men ni verkar ha skoj iaf manga kramar och pussar till er alla fran mig ps madde du e sa duktig

2009-05-20 @ 21:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0