utelåst

Vad skulle jag göra utan en sådan gullig hyresvärd?
Idag lyckades jag låsa in mina bil-och hemnycklar i bilen.
Erica kom till undsättning genom att åka från Saltarö, hem till mig och hämta
min reservbilnyckel för att sedan åka till Kista och lämna den.
Är jag klantig eller är jag!!
Säger som mr I, skulle behöva en personlig assistent ;O)

Tusen tack Erica!!



Hundträningen:
Inkallning med ställande och läggande-inte jätte hög men jämn fart, bra stopp och läggande
Slät inkallning-jämn fart =)
Fjärrdirrigering-gick jätte dåligt till en början och han flåsa som sjutton i värmen, men efter lite peppning så fick vi till det riktigt skapligt!
Dolt överfall-Jätte bra avvärjande, halvbett och gick över något i agg.
Transport-Kändes som det gick runt i kolan på honom av värmen men han kämpade tappert och gick bra trots överfallet innan (retning på ärm).

Tror visst blekfisen har fått lite färg idag...kanske lite för mycket.
Bäst att ha på lite aloevera så jag kan sova i natt.

Kommentarer
Postat av: Dayan & Lex

Hej!! Du verkar ha det riktigt gött ler

och skönt att ha snälla vänner som räddar dig när du för en "madde" hihi

2009-06-24 @ 23:01:37
Postat av: marie å ayla

Vi vill tacka dig än en gång för din braiga tävlingshjälp.

Även om du inte va med idag så va det tack vare dig.

pussar och kramar marie och Ayla

2009-06-25 @ 23:14:02
Postat av: Erica

v s g :D

2009-07-06 @ 19:04:58
URL: http://www.nogg.se/hetzica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0