Bytes: Mor

Jag byter bort min mor.
50år, ont i ryggen och hennes standarsutryck är "JAG HAR INTE TID".
Just nu verkar hon vara inne i någon kris då hon gör allt för att hitta ömma tår att stampa på.
Hon tycker om hästar och vin. Hon tycker inte om jobbiga hundar och fiskbullar.
Har väldigt svårt för att säga "Förlåt", kanske kan någon som är duktig på klicker fixa till detta?!

Vad vill jag ha då?
Någon som har tid eller tar sig tid att lyfta på luren i bland och fråga hur man mår och kanske till och med kommer och hälsar på.
Som tycker att problem är till för att lösas.
Är åtminstone en smula engagerad i dem intressen man har.
Kan baka bullar och laga god mat, (det kan min mamma också.....men hon har inte tid.

Är inte så duktig på att shapa så det måste vara en färdigdresserad mor.



Kommentarer
Postat av: Pernilla och Jolin

Skrattade gott åt blogg inlägget. Tråkigt med Ricki, alltid jobbigt att ta bort en hund.

Kram

2009-06-02 @ 10:08:25
URL: http:// jolinochsole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0