3 nätter kvar till semester!!

Bilen har fått lite långfärdsutrustning såsom våtservetter, eltejp och bogserlina.
Har köpt en fin ställning med förvaring av alla hundsaker, det blev ordning och reda samt mycket mer uttrymme
för packning. Har lagt fram kläder jag ska ha med mig, resten ska få sig en omgång i tvättmaskin.
Mao jag är i princip resklar (optimisten har talat).
Det ska bli jätte kul att få komma bort från den stora staden ett tag och få andas lite norrländsk luft ett tag och få lite fler myggbett.

Min resplan ser ut som följer:
Måndag-Söndag Örnsköldsvik
Söndag-Torsdag Östersund
Torsdag-Lördag Ånge
Lördag Stockholm

Neo har fått sitt fina tjästetecken...bild på det kommer inom kort...

Kommentarer
Postat av: Danne

Norrländsk luft är inte fel:)

2009-07-17 @ 21:32:28
Postat av: Pappa

Hej trevlig semester och kör försiktigt önskar mor & far

2009-07-20 @ 09:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0