Fredag hela dagen lång

Idag är det Fredag den 27 februari
Lage har namnsdag
Just idag år 272 föddes Konstantin den store, romersk kejsare och grundare av Konstantinopel och

Sveriges ishockeylandslag tar olympiskt guld vid olympiska vinterspelen 1994 i Lillehammer.
Mer finns att läsa på Wikipedia

Jag och Neo har inte utfört något storverk idag som går till historien men vi har haft en trevlig förmiddag.
Har varit en sväng i Kista C och införskaffat mig en träningsväska, känns lite mer praktiskt än en ica kasse.
Lite ingridienser till kvällens måltid blev också inhandlat samt väggfästen till gardinstänger.
En promenad runt Lötsjön i solkenet har jag och Neo även hunnit njuta av.
Veterinären sa att vi inte skulle gå millånga promenader så det blev 4km i stället ;=D
Tyvärr hade jag glömt kameran hemma så det blev inga bilder på Solnas vackra vyer.

Neos sår ser jätte fint ut och han är inte alls gnällig.
Han sover, äter bra och drar i kopplet på promenaderna.


Kommentarer
Postat av: Noelle

Alla sätt är bra utom dom dåliga, la upp en film från trädgården också=)

Jag bor ju där det inte finns någe lyse utomhus så man får använda sin fantasi=)

2009-02-28 @ 13:48:26
URL: http://entidettliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0