nattuggla igen

Så har man jobbat sin första natt efter att ha varit dagmännsika i 3 veckor.
Kändes riktigt skönt att vägen till kudden inte var så lång vill jag lova, varken jag eller makrillen var någe kaxig klockan 06 i morse.
Kul att träffa kollegorna igen och få röra ordentligt på kroppen.
Det var 5 minusgrader i natt, riktigt råkallt!
Jag längtar efter våren och sommaren, efter dem ljumna nätterna och lukten av grönska och dagg.

Neo har en knöl på bogen sedan en vecka tillbaka.
Rådfrågade veterinär i måndags som sa att jag kunde vänta tills
jag ska dit på onsdag om den inte växer vilket den inte har gjort.
Är orolig över vad det kan vara.

Lägenheten blir bara mer i ordning för varje dag som går.
Det kommer att bli supermysigt.
Jag trivs redan som fisken i vattnet!

Ska strax åka till normalmspolisen och hämta ut min ov bricka =)

Over and out

Kommentarer
Postat av: Lina

Minus fem är väl ingenting.. :P Här uppe i vildmarken snittar vi runt -15C.. DET är kallt! :)



Kram.

2009-02-19 @ 21:33:42
URL: http://minimum.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas det INTE är nåt allvarligt med lilla Neo!

Kul att du trivs i din nya lägenhet!

Ha det bäst!

2009-02-20 @ 17:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0