ingen ro och ingen vila

Stackars stackars mina nya grannar i nejden!
Klockan 07 i morse när jag parkerat bilen här hemma efter en hård arbetsnatt
påbörjades projektet "rattkryckan".
Igentligen inget tidsödande eller svårt projekt, men nog så komplicerad när man är mosig i huvudet.
Vilket fall så låste jag fast kryckan så den tryckte mot signalhornet vilket resulterade att hela grannskapet
vaknade till liv.
Fick till slut tag i nyckeln och kunde släppa lös kryckan för att sedan sätta den rätt.
Phuu vilken pärs!

Det där med avfallspåsar eller som vi hundnördar rätt och slätt säger; BAJSPÅSAR är en bra
sak att preparera alla fickor möjliga som hundägare.
Det är något en lantnolla inte riktigt har i åtanke alla gånger, vilket har gett upphov till ett par pinsamma tillfällen när
makrillen väljer att lägga sin hög på dem minst lämpliga ställen.

Dem får helt enkelt ha tålamod, jag lär mig väl med tiden att vara en civiliserad stadsbo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0