minnesförlust

Vad hemskt det är när man inte kommer ihåg vad man gjorde för två dagar sedan.
Vet att jag kollade på Wallander på kvällen men under dan då?

Vilket fall så skriver jag ner Onsdag och Torsdag så inte det heller går i glömska.

Onsdag:
Full rulle hela dagen.
Började dagen med att ut och gå/jogga. Höll på att dö i "mördarbacken", jisses va tung den är.
Mitt mål är att kunna jogga uppför utan att behöva hämta andan efteråt.

Efter detta blev det tjänstehundsträning.
Körde ett pass civilsändande på instruktör och två pass själv.
Det går framåt kort och gott!
En platsliggning blev det också, makrillen var så duktig då han låg med huvudet i backen hela tiden.

Åkte till Kalhäll och följde med som smakråd på en lägenhetsvisning.
Var ingen vidare lägenhet. Verkar som många gör fuskjobb, dvs slänger på lite färg på köksluckorna
och säger att köket är renoverat. Man kanske är kräsen när man har en far som är RIKTIG hantverkare
men detta är väl höjden!

På kvällen var jag en sväng ut på Saltarö.
Sixtens matte Emelie satte i hårförlängning och lite färg i håret...deep red.
Tusen tack Emelie för det fina jobbet!

Torsdag:
Hunnit med en del idag med =)
Började med att åka till Sätra och träna med Marie.
Ayla fick sig en genomkörare i 3an och det börjar se bra ut, trots värmen!
Marie var snäll och ställde upp som transportfigurant, transport med korg kändes riktigt bra.
Körde ett par civisändanden också och det funka jätte bra.
Fick hjälp med krypet, tack Marie för dem fina tipsen!
Konen inför elitlydnaden börjar sitta också, inte långt kvar att kunna skicka från konen till rutan heller.

Blev en tur till kista och klippte håret så att det ser mer synkat ut tillsammans med förlängningen.
Blev lite 80 tals rock stuk på det hela. Foto kommer snart.

Sedan var jag på Vasalundshallen och fick lite instruktioner på maskinerna och ett bra träningupplägg,
så snart kommer jag bli bodybuilder ;)

Avslutningsvis var vi och mötte upp Igor och Bea så odjuren fick dampa av sig lite tillsammans.
Igor bjöd på glass också, mumma!

När jag duschade på kvällen fick jag se alla blåmärken jag dragit på mig från diverse hundar (Neo är även han skyldig).
Ser ut som jag har en karl hemma som slår mig, inget att skoja om kanske men det känns lite pinsamt
faktiskt.

Nähe, nu är det tack och god natt!
imorn väntar nya spännande äventyr...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv för tävlingsledare-lydnads osv hjälp igår!

Nu blir det hårdträning inför nästa helg :-)

ses nästa vecka igen och träna?

2009-08-21 @ 18:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0