snart ledig

sista arbetsnatten avklarad
har varit en ganska hektisk passvända!

Nu väntar 5 lediga nätter och dagar
Har  planerat in lite varje dag...

Fredag
Middag med tjocka släkten
Bio Eagle eye i Eskilstuna med kusinvitamin

Lördag
Hundträning med Malin Greta och Ivar och makrillen förstås
barnpassning åt Sabine mitt gudbarn och fyllechafför åt ett gäng dansbandshulliganer ;=)

Söndag
En ta det lungt och må bra dag! En Madde dag helt enkelt!
Tänkte simma och hinna läsa en del

Måndag
Hoppas på att få hämta min bil, kan det vara för mycket begärt att den är klar då?? *hoppas*

Tisdag
Hundträning på företaget hela förmiddagen

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad avis jag blir på din planering! Skulle vara så kul med familjemiddag och på bio.. suck av avundjuka

Här hemma står tvättstugan på schemat.. Och känner jag mej själv rätt, så hinner jag nog inte så mkt mer än att proppa maskinen full och sedan filosofera tillsammans med überhunden tills den e klar.. :)



Hoppas att din helg blir bra! Och meddela om maffioso-boken är lika bra som den påstås vara! Kram/Norrland

2008-11-14 @ 11:56:15
URL: http://minimum.webblogg.se/
Postat av: ramona

Låter som en skön helg, vad jobbigt att du inte har fått tbx bilen ännu! ha det fint!

2008-11-15 @ 19:43:58
URL: http://ramonananosventyr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0