understimulans

Fortfarande sjuk.
Feberyrat under natten.
Madde är understimulerad, som tur är finns tv och internet men det är lite halvtråkigt när man
somnar ifrån det hela tiden.

Neo är också understimulerad.
Ingen vill leka med Neo!
Ingen vill gå långpromenad med Neo!
Ingen vill mysa hela tiden med Neo!
Ingen vill kasta boll med Neo!
Ingen vill gömma saker åt Neo!
Detta är malleplågeri!
Mest synd är det om lillemannen!!

Det som är så gulligt är att han inte ens försöker pocka på uppmärksamhet utan ligger mest och vakar över mig.
En hund är verkligen männsikans bästa vän och Neo är Maddes bästa vän!


Foto från i somras taget av Tomas T

Kommentarer
Postat av: Daya o Lex

Vi ska nog få plats med både sol och brasiliansk godis i resväskan för vi reser med gotti gott väskor hem.



2008-12-16 @ 12:29:04
Postat av: Alex

Jo, astma problem har ju jag också lyckats dra på mig, så jag vet lite om hur tungt det kan vara. En förkylning känns ju som rena döden..



Förra natten var jobbig, fick ligga vaken massor, så den här dagen har varit hemskt lång..Ska försöka ta mig i säng i tid, men det brukar vara svårt Än så länge har jag åtminstone ingen klåda, så jag hoppas på det bästa Har laddat upp med en ny stor tub kortisonsalva, så jag är förberedd ;) Har funderat på det där med Aloe vera, men jag ska avvakta och se vad allergiutredningen kan visa.



Nej, hundar vill jag aldrig sluta med. mardrömmen är ju att det är Piri som orsakar utslagen.. Men som du säger, det är svårt att inte jämföra. Jag kan fortfarande råka säga "Bra, Rora "om Piri gör nåt bra. Om hon däremot gör nåt dumt använder jag rätt namn;) Hur går det med hundarna för dig då? Läser din blogg lite då och då, men har inte full koll ;)



Hoppas att det går bra med lägenheten!

Och krya på dig!

2008-12-16 @ 20:28:39
URL: http://ellexsandra.devote.se
Postat av: marie å ayla

Stackars Madde :-(

och Neo :-(

Här är det oxå sjukt men ja slipper astman iaf, alla mina 4 syskon har eller har haft astma men jag har klarat mig utan. Har ju en superbra hundvakt som mer än gärna tar ut Ayla på långisar när ja är sjuk eller inte kan. Så samvetet är iaf friskt ;-) krya på dig Madde så får vi planera in nån annan dag vi kan ses istället. pussa Neo så mkt från Ayla

2008-12-16 @ 23:40:22
Postat av: Tessan

Halloj. Tack för senast! Tack för att du stilla en ammandes mammas hunger ;D. Kläderna till Tutan passde jätte bra. Dom kommer hon kunna ha ett tag.Kan vi inte träffas och träna nån dag när du har kryat på dig?? Kram

2008-12-17 @ 19:12:15
URL: http://www.nogg.se/bcleo
Postat av: Elin

Hualigen att vara sjuk.. söta ni är på bilden! :)

2008-12-17 @ 20:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0