sjuk

vakna idag kl. 06 med feber och tjock i halsen.
Vill inte vara sjuk!!!!!!!!!!
Skulle ha tränat hund idag, en heldag i skogen med Malin och rottisarna.
Istället blir det till att ligga i soffan med närhet till näsdukar.

När jag får min lägenhet ska jag bara umgås med friska människor.
I göteborg blev jag förkyld en gång under hela året.
Sedan jag flytta hem har jag varit sjuk två gånger på ett halvår.

Juste...lägenhet ja....
Har fått erbjudande om en lägenhet i Bro.
Ska kolla på den imorn kl.13
Hoppas hoppas!!


Nu ska jag bädda ner mig i soffan igen...


Kommentarer
Postat av: Helen & Maxa

Hej hej din sjukling! Välkommen i gänget;) Kul med lägenhet! Men i Bro?! Det ärju nästan lika långt bort som du bor nu fast åt andra hållet?! Dessutom så är det för långt bort från mig;) Kram och krya på dig!

2008-12-14 @ 13:24:58
URL: http://home.swipnet.se/malle
Postat av: Anonym

Det var det! Du får helt enkelt flytta tillbaka till Gbg. BRA då var det bestämt. ;) God Jul på er vänner! kramar

2008-12-14 @ 21:59:33
Postat av: Daya o Lex

Hej!

Håller tummarna för dig och lägenheten i BRO!!

Jag håller mig lite borta från sjuka människor just nu, för jag har ingen lust att bli förkyld när det bara är 10 dagar kvar till resan

KRAM och Krya på dig!



Hls Daya

2008-12-15 @ 12:19:22
URL: http://www.pappersmuggen.blogspot.com
Postat av: Alex

Jo, det är rätt jobbigt när man knappt kan sova för att det kliar så förbannat..

Jag har fått tag i lägenhet, så i nuläget är det ingen kris, men tack för tipset! Kan ju kanske behövas i framtiden, även om jag är lite rädd för de där områdena;) Jag tycker att det var lättare att få bostad i Sthlm än här i Gbg. I och för sig var den jag fixade där svindyr, men här har jag knappt ens lyckats få tag i nåt sånt.



Jo, Rora blev sjuk och ingen kunde säga varför. Försökte verkligen allt, många resor och massor med pengar men ingen kunde hjälpa. Det var tungt, och är ärligt talat fortfarande tungt. Jag har en ny schäfer tik på 10 månadet nu, Nemårs Piri-Piri, som Roras uppfödare "fixade" åt mig Hon är väldigt olik Rora, så vi har inte riktigt "klickat" men jag hoppas att det löser sig



Hur är det med dig då? Hur går det med allt?Med lägenheten?



Ha det gött!

2008-12-15 @ 20:32:21
URL: http://ellexsandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0