jobb, jobb och jobb

7 dagars jobb i sträck, tungt men det innebär att jag kan åka hem över jul =)
Åh det ska bli så härligt att komma upp  till Strängnäs, träffa familj och vänner, ledighet, sova lite nätter,
va uppe i dagsljus och träna hund.
Låter som jag vantrivs här nere, det gör jag absolut inte men det är klart man saknar sådant man alltid har tagit för givet och inte längre har hela tiden...men men man kan inte få allt samtidigt!

Har nu jobbat 3 nätter av 7.

Tränat en hel del spontana beteenden med Neo samt på "åka ryggsäck" och postit.
Det går framåt, matte måste bli lite bättre på att tima bara!

Bea får sin beskärda del på jobbet, vågar inte pressa henne mer när det är så många nätter...bättre lägga lite tid dagtid då på Lillemannen.

Här kommer en bild från Apeviken i Varberg som Tessan tagit när vi var där på tävling:

image235

Kommentarer
Postat av: Daya och Gänget

VAD NOSAR du och Neo efter!?? *fniss*
Ska bli så treevligt att ha dig i Strängnäs!!
Miss yoooou!

2007-12-10 @ 22:25:51
URL: http://cpzona.blogspot.com
Postat av: svar till dayana:

Vi nosar på evigheten i horisonten...
både jag och neo är drömmare =)

2007-12-11 @ 07:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0