GOD JUL!

image246

Ett fint julkort står sig länge, detta kort är från förra året och får pryda min blogg åter igen
men en önskan till er alla att ha en riktigt mysig jul.

Låt inte hela julen uppfyllas av all julklappshysteri, dåligt samvete, krediter upp över öronen och stress.
Jag ber er alla, glöm inte att julen står för värme, god mat och omtanke till sina nära och kära.

Förra året till Jul önskade jag mig ett bättre jobb och det fick jag, det är jag evigt tacksam för!
I år har jag önskat mig tre saker:
Kärlek
Att få komma hem över jul
tjockare plånbok

Kärlek är ett brett uttryck så det går vi inte in närmare på.
Min önskan om att få komma hem över jul har redan slagit in, har fått 7dagars ledighet och det ska bli såååå skönt att få en vecka med mina nära och kära.
Tjockare plånbok ser också lovande ut då jag går upp till heltid över jul och redan denna månad märkte jag av förändring =)

Lycklig är nog en beskrivning på "ögonblicks känsla" men jag kanske kan beskriva min glädje över tillvaron med;
"det känns inte så jobbigt att le" =)

Tusen tack för alla julhälsningar, hinner tyvärr inte återgälda mer än så här så jag hoppas alla ni som har skickat urgulliga julkort på mail ser detta och tar åt er!

KRAM PÅ ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag kan ge dig en kram när du kommer hem ;-) GOD JUL på dig bruden!

2007-12-22 @ 12:41:55
URL: http://bruksras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0