författare: en nyinflyttad förvirrad göteborgare ;)

WOW!
lite annurlunda mot vad man är van vid.
Bor i höghus på fjärde våningen.
När Göteborgs stad och ett berömt hus som kallas "läppstiftet" som ligger i city.
Lgh är jätte mysig, dock så är det farbror melker (hyresgästen innan) som varit i farten, den vita färgen som skulle vara på väggen var även på golv, i antennutag, på lister och dörrstopp. Det var heller inte städat men det stör mig inte så mkt då jag ändå vill städa med mina skurmedel och kärlek.

I Söndags var jag och körde sök med lilleman Elin och hennes vovvar med flera. Tänk att Neo gick som en klocka efter ett halvårs uppehåll. Kör canismetoden fortfarande och jag är jätte nöjd.
Pressa lilleman lite för mkt, körde 6 skick, skulle stoppat efter 4 då han tappa lite fokus.

Är med syrran nu, ska gå på valborgsfirande i slottsskogen med lilleman...spännande...

ps lilleman har åkt spårvagn i rusningstrafik...han var superduktig!!!!!


skriver vid tilllfälle....allt är bra iaf och vi lever trots förvirringen i storstan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0