fusk i spåret

körde spår med Bea och Neo i morse, dem fick spåra sina matskålar.
Båda två fuska och slog hejvilt och jag var för trött tror jag för jag hängde inte med i svängarna.
Efter det körde jag spårupptag med Neo (med klicker)och det gick perfekt! Då minsann följde han sen spåret jätte fint!
Men man kan ju inte gärna komma till apellen och säga att min hund inte vill ha direktpåsläpp.
Får klicka direktpåsläpp ett tag tror jag.

Tränade lite snabba sitt med Bea, det gick jätte bra faktiskt!
Fcik en del spontana ligg också, nu har hon verkligen kommit igång med fria beteenden minsann, det e min tjej det!!
Måste ta mig i kragen nu och åka in till stan och träna platsliggning med Bea, blir inte samma sak och köra här hemma med bollstörningar.
Har hört mig för om ridhus att träna i, får svar efter jul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0