Batteriholken

Hörde bara hur Emma leker med något bakom mig, vänder mig om och där står hon med ett batteri i munnen.
Jag ropar henne till mig och ber henne släppa batteriet i handen. Hon bara står med stängd mun och vägrar spotta ut. Öppnar munnen på henne men inget batteri hittas. HAR HON SVALT DEN??
I 5min svävade jag mellan skratt och förtvivlan. JAG HAR FÅTT EN BATTERIHOLK!!



Hon skulle kunna få jobb på "Tippen".
Nåja, till slut gick hon fram till det ställe där hon istället för att ätit upp batteriet gömt det.
Pust...för denna gång.

PS. Linus tycker att Emma är värd 25kr...hon har tuggat sönder den delen på det nyinkomna veckobladet från VI-butiken där 25kr bonuschecken satt. DS.

(lite svinn får man ta med en cocker i huset)


Kommentarer
Postat av: Annica

http://www.youtube.com/user/xamarlenax#p/u/1/vwRyJiFZ864



kolla länken Mvh Annica

Postat av: Ninz

Emma é fin säger Totte & Emma är hanns :)

Sv; Du missade nåt i torsdags! Han var bra den lilla mannen :)

2011-05-14 @ 19:55:57
URL: http://ninz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0